پکیج طلایی 468 قالب پست و استوری اینستاگرام با فرمت PSD

توضیحات

روش ایجاد پیج جذاب اینستاگرام با قالب آماده

یکی از روش های ایجاد پیج جذاب اینستاگرام استفاده از فایل و قالب لایه باز اینستاگرام  یا قالب آماده پست و استوری  است. یعنی  تولید محتوای قوی با بکار بردن طرح گرافیکی و قالب گرافیکی برای پست‌های اینستاگرام انجام می‌گیرد.

بکارگیری قالب های آماده روشی مناسب برای صفحه ای (پیج اینستاگرام) جذاب و جذب و افزایش مخاطب است.

محتوای خلاق و تاثیرگذار نیاز به دانش گرافیکی خوب و خلاقیت دارد،که نیاز به تخصص و صرف زمان زیادی دارد. اما شما میتوانید با قیمت مناسب قالب آماده  و فایل های لایه باز پست اینستاگرام خریداری نمایید و پیج بسیار قوی و جذاب ایجاد نمایید.

پکیج طلایی پست و استوری آماده

این پکیج طلایی شامل  468 فایل های لایه باز اینستاگرام با فرمت  PSD میباشد که با قیمت بسیار مناسب ارائه شده است. اگر شما خودتان صاحب پیج هستید و یا پیج های مختلف را بعنوان ادمین مدیریت میکنید حتما این پکیج طلایی برای شما ارزشمند است. چرا که تعداد 468 قالب آماده  را در اختیار خواهید داشت و با تنوع بالا و کیفیت مناسب پیج یا پیج های جذابی را ایجاد و مدیریت نمایید.

الیته میتوانید از قالب های پست و استوری ها رایگان نیز استفاده نمایید.

چرا این پکیج برای شما ارزشمند است ؟

این پکیج طلایی با فرمت PSD و فایل های آماده استوری و پست، همگی لایه باز هستند و بخش های دلخواهتان را می توانید اصلاح نمایید.

در اغلب سایت ها قیمت فایل لایه باز پست اینستاگرام در مقابل کار انجام شده روی آن فایل، رقم بسیار ناچیزی است، حدودا 1000 تومان الی 30000 تومان برای هر فایل هستند.

مطمئنا در مقابل زیبایی بصری که به پیج شما خواهند داد ارزش خرید در مقابل قیمت رو دارند. قالب های آماده سایت اورچین هم بصورت رایگان و هم فایل فروشی ارائه می شود.

با استفاده از این فایل های آماده، کیفیت گرافیکی مناسب خواهید داشت و زمان برای کسب دانش گرافیک صرف نکرده اید.

468 instagram - title:پکیج طلایی 468 قالب پست و استوری اینستاگرام با فرمت PSD - اورچین فایل - format:PSD - فتوشاپ - sku:crcp1ins468 - keywords: p_id:6241

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج طلایی 468 قالب پست و استوری اینستاگرام با فرمت PSD”
درباره PSD - فتوشاپ
فایل های لایه باز فتوشاپ همانطور که از نامشان پیداست قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ هستند. فتوشاپ یکی از قوی ترین و بی شک مشهورترین نرم افزار گرافیکی در دنیا شناخته شده است. ورود هوش مصنوعی در فتوشاپ آنرا بیش از پیش خلاق تر کرده و افراد بیشتری را به استفاده از این نرم افزار حرفه ای تشویق کرده است. فتوشاپ نیز از محصولات ادوبی می باشد و قابلیت های منحصر بفرد آن در ویرایش و ایجاد تصاویر امروزه بر کسی پوشیده نیست. فرمت فایل های این نرم افزار psd یا psb می باشد و ویرایش آنها کار سختی نیست. با توجه به وجود آموزش های زیاد از این نرم افزار در اینترنت، می توان در صورت نیاز از منابع موجود در اینترنت استفاده کرد و بهترین خروجی ها را از این نرم افزار دریافت کرد.

برای باز کردن یا ویرایش فایل های PSD، نرم افزاری مانند فتوشاپ باید روی کامپیوتر تان نصب باشد.

فرمت

تعداد فایل

468

نوع پک

نوع فایل

قیمت محصول 285,000 تومان

لینک کوتاه این صفحه:
				
					https://www.oorchinfile.com/?p=6241
				
			
محصولات دیگر
سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری