قالب پست اینستاگرام ویژه فروش روز ولنتاین

توضیحات

روز عشاق و فروش ویژه قالب

فروش قالب روز ولنتاین بصورت ویژه برای اینستاگرام در سایت اورچین فایل.

با عمومی شدن استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام استفاده از این بسترهای مجازی آنلاین برای تبریک ولنتاین و دیگر مناسبت ها خیلی راحت تر از قبل شده است.

اما برای تبریکِ مناسب، اگر از قالب های روز ولنتاین خرید و استفاده نمایید، پیام تان دارای کیفیت بالایی از لحاظ محتوا و گرافیک خواهد داشت و اثرگذاری آن از متن بیشتر می شود و بدیهی است اهمیتی که وی برای شما دارد از پیام تان قابل دریافت است. پس باید پیام ها بقول امروزی در حد سوپرایز برای گیرندۀ پیام باشد.
برای ایجاد پیام های زیبا و اثرگذار می توانید از فایل های آماده قالب ولنتاین اینستاگرام استفاده کنید. این فایل ها هم بصورت رایگان هم بصورت ویژه موجود هستند و از طریق سایت اورچین فایل در دسترس عزیزان می باشند.

فروش قالب روز ولنتاین با تخفیف ویژه در کنار صدها نوع فایل های رایگان وکتور همین مناسبت، فرصت ارزشمندی است.

تنها کافیست فایل و فرمت موردنظر را دانلود کرده و توسط نرم افزارهای ویرایش لایه باز یا وکتور آنها را نسبت به نیاز تغییر دهید.

البته در بعضی موارد که حالت تبریک دارد شاید نیاز به تغییر هم نداشته باشید، چون پیام بصورت کلی می باشد.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب پست اینستاگرام ویژه فروش روز ولنتاین”
درباره EPS - وکتور
وکتور های فایل های گرافیکی بُرداری هستند و برخلاف فایل های گرافیکی پیکسلی، با بزرگنمایی کیفیت آنها اُفت نمیکند چون بجای پیکسل از انحنا و بردار تشکیل شده اند. وکتور ها قابل ویرایش در نرم افزار ایلاستریتور هستند. البته برنامه هایی مثل کورل دراو و برخی نرم افزارهای دیگر هم قابلیت ویرایش این فایل ها را دارند. توجه داشته باشید که فایل وکتور را نمی توان بصورت لایه باز در فتوشاپ ویرایش کرد. بنابراین برای ویرایش این نوع فایل ها حتماً باید از نرم افزارهایی با قابلیت ویرایش وکتور استفاده کنید.

برای باز کردن و ویرایش فایل های وکتور با فرمت EPS باید نرم افزاری مانند ادوبی ایلاسترِیتور روی کامپیوترتان نصب باشد.

فرمت

تناسب

رنگ

نوع پک

نوع فایل

قیمت محصول 12,500 تومان

لینک کوتاه این صفحه:
				
					https://www.oorchinfile.com/?p=6900
				
			
محصولات دیگر
سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری