وکتورهای زیبا با موضوع روز مادر- مجموعه اول

توضیحات

وکتورهای روز مادر

 

 

 

با نزدیک شدن به روز مادر(15 بهمن ماه 1399)، مجموعه ای از وکتور زیبای روز مادر  شامل 60 فایل زیبا و متنوع و با حجم 267MB  آماده شده است.

این فایل ها قابلیت استفاده در همه فضاهای دیجیتالی را دارد و با کیفیت بالا و تنوع بالا ارائه شده اند. برای شبکه های اجتماعی نیز میتوانید از این فایل ها استفاده نمایید.

طیف گسترده مشتریان و همکاران شما، نیاز دارند که احساس کنند که شما همیشه در هر شرایطی آن ها را فراموش نمیکنید و به یاد آنها هستید. ارتباط شما اگر بیشتر برای تبادلات شغلی و کاری است، میتوانید برای روزهای مناسبتی به آنها یادآوری نمایید که به یاد آنها هستید.

CRM و ارتباط مشتری یکی از ارکان مهم در حفظ مشتریان قبلی و ایجاد و جذب مشتریان جدید است، که توسط مشتریان قدیم به شما معرفی میشود. ایجاد حس خوب حتی با ارسال یک بنر و تصویر خوب و جذاب، برای مشتریان فعلی شما بسیار تاثیرگذار است.

وکتور زیبای روز مادر ، که در سایت اورچین عرضه شده میتواند برای مشتریان شما حس خوبی ایجاد نماید. تعداد 60 فایل در این مجموعه، تنوع مناسبی را ایجاد می نماید که شما بتوانید برای ارسال تصاویر این مناسبت بزرگ، دچار یکنواختی نشوید.

این مجموعه با قیمت 36000 تومان است که با تخفیف این ایام به مبلغ 28000 تومان عرضه میشود.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وکتورهای زیبا با موضوع روز مادر- مجموعه اول”
درباره EPS - وکتور
وکتور های فایل های گرافیکی بُرداری هستند و برخلاف فایل های گرافیکی پیکسلی، با بزرگنمایی کیفیت آنها اُفت نمیکند چون بجای پیکسل از انحنا و بردار تشکیل شده اند. وکتور ها قابل ویرایش در نرم افزار ایلاستریتور هستند. البته برنامه هایی مثل کورل دراو و برخی نرم افزارهای دیگر هم قابلیت ویرایش این فایل ها را دارند. توجه داشته باشید که فایل وکتور را نمی توان بصورت لایه باز در فتوشاپ ویرایش کرد. بنابراین برای ویرایش این نوع فایل ها حتماً باید از نرم افزارهایی با قابلیت ویرایش وکتور استفاده کنید.

برای باز کردن و ویرایش فایل های وکتور با فرمت EPS باید نرم افزاری مانند ادوبی ایلاسترِیتور روی کامپیوترتان نصب باشد.

فرمت

تعداد فایل

60

نوع پک

نوع فایل

قیمت محصول 36,000 تومان

کد شناسه: crcv124m1ot دسته بندی: برچسب ها: , ,
لینک کوتاه این صفحه:
				
					https://www.oorchinfile.com/?p=6411
				
			
محصولات دیگر
سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری