قالب آماده پست اینستاگرام (مجموعۀ اول)

توضیحات

مجموعه اول قالب های آماده پست اینستاگرام بالغ بر 30 قالب اینستاگرام فوق العاده با کیفیت در موضوعات پرکاربرد را در خود جای داده که زمان آماده سازی پست های اینستاگرام پیج شما را به حداقل رسانده و امکان ارسال سریع پست های باکیفیت را مهیا می سازد.

این مجموعه قالب های اینستاگرام از جنس موکاپ فتوشاپ می باشد و نه تنها برای گذاشتن پست های زیبا در اینستاگرام بلکه برای کارهای گرافیکی دیگر نیز می توان از آنها بهره برد. مجموعه های بعدی از این سری نیز بزودی در سایت اورچین فایل در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

مجموعه اول قالب آماده پست اینستاگرام با چه نرم افزاری قابل ویرایش است ؟

فرمت یا همان پسوند تمامی قالب های اینستاگرام موجود در این مجموعه PSD  بوده بنابراین نرم افزار فوتوشاپ به عنوان اولین و بهترین انتخاب جهت ویرایش قالب های اینستاگرام این مجموعه مطرح می شود.

این مجموعه قالب اینستاگرام چقدر حجم دارد ؟

حجم تمامی قالب های این مجموعه در حدود 180 مگابایت است که با در نظر گرفتن کیفیت بالای تمامی قالب ها، حجم 180 مگابایتی برای آنها ایده آل محسوب می شود.  مناسب بودن حجم این مجموعه قالب های آماده پست اینستاگرام باعث شده تا بتوان آن را سریعا دانلود نمود.

 

 

 

برای مشاهده و دانلود مجموعه قالب های دیگر موجود در سایت اورچین فایل می تونید از لینک های زیر استفاده کنید:

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب آماده پست اینستاگرام (مجموعۀ اول)”
درباره PSD - فتوشاپ
فایل های لایه باز فتوشاپ همانطور که از نامشان پیداست قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ هستند. فتوشاپ یکی از قوی ترین و بی شک مشهورترین نرم افزار گرافیکی در دنیا شناخته شده است. ورود هوش مصنوعی در فتوشاپ آنرا بیش از پیش خلاق تر کرده و افراد بیشتری را به استفاده از این نرم افزار حرفه ای تشویق کرده است. فتوشاپ نیز از محصولات ادوبی می باشد و قابلیت های منحصر بفرد آن در ویرایش و ایجاد تصاویر امروزه بر کسی پوشیده نیست. فرمت فایل های این نرم افزار psd یا psb می باشد و ویرایش آنها کار سختی نیست. با توجه به وجود آموزش های زیاد از این نرم افزار در اینترنت، می توان در صورت نیاز از منابع موجود در اینترنت استفاده کرد و بهترین خروجی ها را از این نرم افزار دریافت کرد.

برای باز کردن یا ویرایش فایل های PSD، نرم افزاری مانند فتوشاپ باید روی کامپیوتر تان نصب باشد.

نوع پک

تعداد فایل

30

فرمت

نوع فایل

قیمت محصول 21,000 تومان

لینک کوتاه این صفحه:
				
					https://www.oorchinfile.com/?p=89
				
			
محصولات دیگر
سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری